Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Make Up Artist


                                                            For  English click here
                                      
Βασικό και αγαπημένο κομμάτι της δουλειάς μου όλα αυτά τα χρόνια είναι το νυφικό  μακιγιάζ.
Είναι μεγάλη μου χαρά που με εμπιστεύονται αυτή την ιδιαίτερη μέρα και δίνω πάντα τον  καλύτερο μου εαυτό!
Το μακιγιάζ πρέπει να είναι σταθερό γι'αυτό χρησιμοποιώ  M.A.C. προιόντα γιά άψογο  τελείωμα! 


Αυτό που χρειάζεται να ξέρει κάθε νύφη που είναι σε αναζήτηση νυφικού μακιγιάζ είναι ότι:Το νυφικό μακιγιάζ θα πρέπει να σας αντιπροσωπεύει απόλυτα, να ταιριάζει στα χρώματα σας, στο ύφος και χρώμα του νυφικού σας.
Το στυλ είναι καθαρά θέμα υποκειμενικό και οι επιλογές μπορεί να ποικίλουν.
Από ένα ρομαντικό, κλασικό, μοντέρνο, μέχρι ένα εκκεντρικό μακιγιάζ



Το δοκιμαστικό  πριν  από  το  τελικό  μακιγιάζ  της  ημέρας  του  γάμου  είναι  απαραίτητο  για  να  καταλήξουμε  τι  σας  ταιριάζει.




 Πληροφορίες για τιμές, δοκιμαστικό, χρώματα κτλ
  αφήστε όνομα,  τηλέφωνο  
Επικοινωνήστε  μαζί  μου
  e-mail: domna2008@gmail.com

  Προσωπικό  προφίλ  http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=1618072444 
 
  σελίδα   μου 
 http://www.facebook.com/media/set/?set=a.189937141033726.51469.157880204239420#!/pages/Make-Up-Stories/157880204239420




Με  εκτίμηση    Domna  K 


                                                                    









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου